Tack BTJ

03.11.2015 10:21

Igår, en riktigt gråmulen och trist novembermåndag, sprack himlen plötsligt lite oväntat upp och sol och värme letade sig istället fram-iallafall i mitt sinne. Jag upptäckte att Anna Tizianna-På viktigt uppdrag i New York blivt utvald till digital Godbit (precis som Anna Tizianna blev då den kom förra året). Men inte bara det, den hade också fått allra högsta betyg från dem, en femma. Jag blir så glad och så tacksam att någon uppmärksammar boken (det är ju som sagt inte lätt att synas i bokdjungeln). Jag känner själv lite extra starkt för just den här boken och det vore så roligt om den fick fler läsare för jag hoppas och tror att den kan ge en fin läsupplevelse. Tack BTJ!

Om digitala Godbitar skriver BTJ: "Ett urval av de bästa barn- och ungdomsböckerna varje månad"/Emma