Nya boken är här!Säg hej till Anna Tizianna-På viktigt uppdrag i New York!:)

21.08.2015 10:08

Med ett öga stängt och det andra halvöppet lyfte jag försiktigt på fliken av kartongen som budet just kommit med. Mycket pirrig sneglade jag in i lite från sidan. Och titta där låg den, fint nedpackad i lådan, 25 ex tillsammans. Tänk om något blivit tokigt, om den såg helfel ut? Jag öppnade ögonen helt och kunde konstatera att den var fin! Så fin att jag till och med vågade mig på att bläddra i den. (När förra boken kom för ett år sedan lät jag min väninna kika i den före mig och även öppna lådan.:))

 Även om jag har läst den utan och innan och sett den miljontals gånger mer eller mindre färdig på datorn så går det inte att jämföra med hur det är att se på den i verkligheten och ha den fysiskt i sin hand. Att stryka med handen över det glatta hårda omslaget, låta fingrarna bläddra runt bland de frasiga pappersidorna och att lukta på den mysiga doften av papper och trycksvärta, det är verkligen en härlig känsla. /Emma