Tre fantastiska B

18.09.2015 10:18

Bokkontrakt, bokrelease och bokmässa, kan det bli bättre?:).

Föga anade jag att år 2015 skulle bli det år då jag fick två böcker utgivna!I förra veckan blev det klart att mitt manus På hedersord, en kapitelbok för åldern ca 9-12, blir bok i december. Det blev många glädjeskutt kan jag lova och beskedet kom dessutom strax innan bokreleasen av Anna Tizianna-På viktigt uppdrag i New York, så den festen blev nästan som ett dubbelfirande.

Bokreleasen var i växthuset i Stadsparken (Lund). Det är en underbar plats, så vackert och så gillar jag känslan av att man både är inne och ute på samma gång. Och så är det lättillgängligt, folk som promenerar förbi blir nyfikna och tittar in. En trogen skara kom och firade med oss. Väldigt roligt att även läsare jag inte känner hittade dit med. Och underbara blommor och choklad blev jag bortskämd med. Eller vad sägs om dessa otroliga,som står här vid min arbetsplats och inspirerar:). Bokmässa i nästa vecka. Det blir spännande. På torsdag mellan 9-12 står jag i Idus monter A01:02./Emma